lunes, 19 de abril de 2010

Somewhere a clock is ticking.

Mafer y Crazy Silwy :p


Fringe:


persos mios:
Ringo:

Christian:


Keith y Cristina del fic mio y de la Cris:


Y un dibujo de Charlie Prince y Ben Wade. <3 size="1">La canción es de un fanmix de Ben & Charlie,aunque ya la conocia...

Something happened, that I never understood
You can't leave.
Every second, dripping off my fingertips
Wage your war.
Another soldier, says he's not afraid to die.
A clock is ticking, but it's hidden far away
Safe and sound
.

-

Y un dibujo que me han echo, de Charlie de mi comic Words of the Death.
wah~ I love it!

BY CWOZ

10 comentarios:

  1. WOW!! Me encanta el dibu de nuestros persos!! *¬*
    Vamos a ver a Richardson a que nos dé galletas y luego pasemos a ver a Al! XD
    De Bullock.. mejor ni hablar ¬¬
    XD

    ResponderEliminar
  2. que bonita la cancion, con el dibujo me acuerdo aun mas del final ;w;

    el resto me gustan, sobretodo el de Ringo y Fringe (y el del fic, pero por favoritismo xP)

    PD: mola como te han dibujado a Charlie =3

    ResponderEliminar
  3. El dibujo de Charlie Prince y Ben Wade está genial!

    ResponderEliminar
  4. I'm following now as part of Swap-bot. My user name is abyrunyan (so you can rate me).

    thanks!

    ResponderEliminar
  5. Thank God for Google Translate!!!

    Did you draw all of these? They are very good. I don't quite get it but it's great work!

    GoingTwinsane from Swap-bot - still following!
    I want more blogger followers swap

    ResponderEliminar
  6. This is Sarah from swap-bot aka TheAfterCraft


    mouchose awesome drawings :)

    ResponderEliminar
  7. Hiperactivismo al poder!!!!!!....me encantan estos post kilometricos !!!!!

    .......un día pactamos precio y me haces un retrato de estos tan chulos a lápiz!!
    esta vez me quedo con la primera.....los retratos molan.... quizá mejor el de Ringo.
    un abrazo!!!!!

    ResponderEliminar
  8. Hi, I'm following you from swap-bots, I' want more blog followers swap. My username is strandedhero.

    ResponderEliminar
  9. New follower from SB
    noodleBubble- no habla espanol - fantastico dibujo? Your drawings are amazing! X

    ResponderEliminar
  10. You are a fantastic artist. Your pencil drawings are my favorite. You achieve such realism, capturing the eyes and facial dimensions so beautifully. I'm totally impressed. I haven't tackled human faces yet as they're so difficult and intimidating, so I'm especially amazed at your prowess.
    I'm Jaemac from Swapbot, I'm following you now! :o)

    ResponderEliminar